Alla inlägg under november 2009

Av igiveup - 27 november 2009 21:03

Märker nu att kvällarna e fan tuffast...

 

Va inne på X sida o massa minnen o svartsjuka dyker upp såklart...

 

Jag trodde för två år sen att jag skulle bli kvitt med alla mörka tankar för alltid...me dom har nu under 2 år sakta krypit fram igen!

 

Vill krypa ner under täcket o sakta tyna bort tills jag inte finns någe mer..

Ack så skönt det skulle vara!

Av igiveup - 27 november 2009 18:48

Idag är det mycket bättre...!

Inga tårar än så länge...

 

Jag har tänkt på X idag med men inte lika mycket som igår...

 

Har inte heller haft några mörka tankar idag...

Vilket jag annars har varje dag...

Varje kväll när jag går o lägger mig så undrar jag vad det finns för piller i skåpet, hur ont det skulle göra att skära sig, eller hur panikartat det skulle va att hänga sig...sånna tankar har jag dagligen...!

En del av min vardag helt enkelt...

Det är därför jag har denna blogg, jag har en annan blogg som är jag med mig HappyMask, men här får folk se den riktiga jag... jag vill inte att folk ska veta att allt är teater som jag spelar för dom, så jag väljer att vara anonym på denna blogg...!

Skulle dom få veta skulle dom bara bli onödigt oroliga o så, nee det orkar jag inte med...medlidande!

Jag tycker inte om när folk håller på o fjäskar o fjomsar sig för mig.

Ärligt så älskar jag att vara i centrum, men det är lite svårt i min lilla glaskupa, där jag sitter själv..!

Själv så fjäskar jag ju för mina kompisar, gör allt för att dom ska hänga med mig o vilja vara med mig.

 

Jag älskar att gå ut o dansa o om ingen har råd så bjuder jag, fast jag egentligen inte har råd heller...! Kan lägga mina sista pengar på att bjuda polare bara för att dom ska följa med mig ut...!

Haha patetiskt...Jag köper mina vänner!!

 

 

Av igiveup - 26 november 2009 22:46

  

Åhh vad jag gillar den bilden! Stämmer så bra in på mig....

 

Idag är en extra jobbig dag...

 

Grinar för allt...

 

Massa minnen av Dig idag X...

 

Går inte en dag utan att jag tänker på dig!

 

 

Ikväll har jag fällt många tårar! Föör många tårar...

Just den här ensamheten är jobbigast!

Jag sitter i en glaskupa.

Ingen ser eller hör mig....!

 

Jag bor på ett ställe där ingen ser mig, jag är osynlig

Inte bara idag, utan för alltid...

Hur mycket jag än ler för dig så ser du inte mig.

 

Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan...

Men vem vill inte kunna det...

 

Jag är inte ensam om att känna sig ensam!

Jag vet att det finns tusentals andra som känner precis som mig...

 

Men jag tycker det e skönt att ha nånstans att skriva av sig...

Iaf "nån" som lyssnar....

Även om ingen läser så får jag skriva av mig....

 

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig X

Jag undrar om du är lycklig nu och om du tänker nånting på mig o vad du isånna fall tänker...!

Saknar dig gör jag iaf...varje dag!

 

Jag hoppas en dag att du pratar med mig....

 

 

Av igiveup - 26 november 2009 20:20

"Welcome to my life....."

What Life I would say....!

 

Vem jag är?!

 

Det min vän, vill du inte veta...

 

En mörk själ...

 

Som vill ta sig ut...

 

Men vet ännu inte hur...

 

Modet saknas...

 

Jag har spillt alltför många tårar i mitt liv...!

Det är en lång historia.

Jag har vart med om det ena och det andra, jag säger inte att jag är värre än dig, men jag vet ändå att jag lider av att stå på mina ben.

Jag lider av att se mig själv i spegeln...

 

Skäms...

 

För den jag är...

 

Och för det jag gjort...

 

För hur jag ser hur....

 

Jag är ingen Emo...

 

Men ja, jag är benägen till att skada mig själv...

Det är inte ett skrik på hjälp...

Allt jag vill är att få vara själv...

 

Om du letar efter mig så leta efter tjejen med det största leendet...

Gladaste skrattet...

Hon som ser ut att ha allt...

 

Det är jag...

 

Följ med mig hem om du vågar, för då tar jag av mig min kostym...

Jag kliver ur min roll...

Jag tar av mig min HappyMask...!

 

This is the real me...!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"Sometimes I put on my HappyMask"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards