Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Evening is always tough...

Av igiveup - 27 november 2009 21:03

Märker nu att kvällarna e fan tuffast...

 

Va inne på X sida o massa minnen o svartsjuka dyker upp såklart...

 

Jag trodde för två år sen att jag skulle bli kvitt med alla mörka tankar för alltid...me dom har nu under 2 år sakta krypit fram igen!

 

Vill krypa ner under täcket o sakta tyna bort tills jag inte finns någe mer..

Ack så skönt det skulle vara!

 
 
Placebohoe

Placebohoe

29 november 2009 19:29

Jobbigt :( Önskar att du kunde må bra! En stor kram till dig iaf!

http://placebohoe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av igiveup - 14 december 2009 17:50

Jag klarar inte av dessa dagar längre....allt jag gjort nu när jag vart ledig är att sova o gråta! Det e allt jag gör känns det som... O varje gång jag slutat grina får jag huvudvärk o blir sjukt trött så jag går o lägger mig...o så vaknar jag o så...

Av igiveup - 13 december 2009 23:06

Hur ska man gå tillväga, om man sitter i en glasbubbla där ingen ser, o vill bryta sig ut?! ...

Av igiveup - 13 december 2009 19:41

Ohh hemskt hemskt!! Nu vill jag bara hoppa från en klippa! Skjuta huvudet av mig! Bli kidnappad o styckad!! Jag vill bli torterad! Jag vill lida ända in till det sista!!!   Åkte på en liten resa i torsdags o vem ser jag där?!?! På samma tran...

Av igiveup - 7 december 2009 21:36

Hmm, som sagt...Kvällarna är värst! Nu sitter man här igen o tänker en massa... En "bästa polare" hör aldrig av sig o då menar jag verkligen aldrig! Jag trodde att jag började släppa tankarna på X men dom dök upp igen nu på kvällskvisten!   S...

Av igiveup - 3 december 2009 11:16

  *suck*   Nätterna är alltid jobbigast... Hade svårt att sova inatt med... Det är den tiden då man ligger o börjar tänka en massa... I vardagen hinner man inte det, men när det e dags att sova, ja då dyker alla tankar upp som man sopat u...

Presentation


"Sometimes I put on my HappyMask"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards