Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Ont i halsen...

Av igiveup - 27 november 2009 18:48

Idag är det mycket bättre...!

Inga tårar än så länge...

 

Jag har tänkt på X idag med men inte lika mycket som igår...

 

Har inte heller haft några mörka tankar idag...

Vilket jag annars har varje dag...

Varje kväll när jag går o lägger mig så undrar jag vad det finns för piller i skåpet, hur ont det skulle göra att skära sig, eller hur panikartat det skulle va att hänga sig...sånna tankar har jag dagligen...!

En del av min vardag helt enkelt...

Det är därför jag har denna blogg, jag har en annan blogg som är jag med mig HappyMask, men här får folk se den riktiga jag... jag vill inte att folk ska veta att allt är teater som jag spelar för dom, så jag väljer att vara anonym på denna blogg...!

Skulle dom få veta skulle dom bara bli onödigt oroliga o så, nee det orkar jag inte med...medlidande!

Jag tycker inte om när folk håller på o fjäskar o fjomsar sig för mig.

Ärligt så älskar jag att vara i centrum, men det är lite svårt i min lilla glaskupa, där jag sitter själv..!

Själv så fjäskar jag ju för mina kompisar, gör allt för att dom ska hänga med mig o vilja vara med mig.

 

Jag älskar att gå ut o dansa o om ingen har råd så bjuder jag, fast jag egentligen inte har råd heller...! Kan lägga mina sista pengar på att bjuda polare bara för att dom ska följa med mig ut...!

Haha patetiskt...Jag köper mina vänner!!

 

 

 
 
Placebohoe

Placebohoe

27 november 2009 19:08

tack vad snällt :) Jag addar dig efter att jag har ätit :) skräckisar äger allt :P

http://placebohoe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av igiveup - 14 december 2009 17:50

Jag klarar inte av dessa dagar längre....allt jag gjort nu när jag vart ledig är att sova o gråta! Det e allt jag gör känns det som... O varje gång jag slutat grina får jag huvudvärk o blir sjukt trött så jag går o lägger mig...o så vaknar jag o så...

Av igiveup - 13 december 2009 23:06

Hur ska man gå tillväga, om man sitter i en glasbubbla där ingen ser, o vill bryta sig ut?! ...

Av igiveup - 13 december 2009 19:41

Ohh hemskt hemskt!! Nu vill jag bara hoppa från en klippa! Skjuta huvudet av mig! Bli kidnappad o styckad!! Jag vill bli torterad! Jag vill lida ända in till det sista!!!   Åkte på en liten resa i torsdags o vem ser jag där?!?! På samma tran...

Av igiveup - 7 december 2009 21:36

Hmm, som sagt...Kvällarna är värst! Nu sitter man här igen o tänker en massa... En "bästa polare" hör aldrig av sig o då menar jag verkligen aldrig! Jag trodde att jag började släppa tankarna på X men dom dök upp igen nu på kvällskvisten!   S...

Av igiveup - 3 december 2009 11:16

  *suck*   Nätterna är alltid jobbigast... Hade svårt att sova inatt med... Det är den tiden då man ligger o börjar tänka en massa... I vardagen hinner man inte det, men när det e dags att sova, ja då dyker alla tankar upp som man sopat u...

Presentation


"Sometimes I put on my HappyMask"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards