Alla inlägg den 7 december 2009

Av igiveup - 7 december 2009 21:36

Hmm, som sagt...Kvällarna är värst! Nu sitter man här igen o tänker en massa...

En "bästa polare" hör aldrig av sig o då menar jag verkligen aldrig!

Jag trodde att jag började släppa tankarna på X men dom dök upp igen nu på kvällskvisten!

 

Ska iväg på en liten resa på torsdag o jag hoppas att jag blir erbjuden nått så man kan "råka" ta lite för mycket o somna in när man mår som allra bäst! För efter denna resa så har jag absolut ingenting att se fram emot!! Absolut iiingenting! Så varför inte lämna festen när den är som allra bäst?! När jag är där jag trivs som bäst?!

 

Annars har dom senaste dagarna vart riktigt okej...Har glömt allt det dåliga...

I helgen kommer det mesta av mina största sår rivas upp! Kommer bli sjukt tufft men jag får väl fasiken försöka bita ihop o leta fram min mask med det största leendet!

 

*letar*

 

Found It!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"Sometimes I put on my HappyMask"

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards